دسته‌های اخبار

تاکيد انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران بر تدوين آیین نامه جامع نحوه اعطای نمایندگی در استان ها

 1397/08/21       15859     

در جلسه اخير هیات مدیره انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران مقرر شد آیین نامه جامع نحوه اعطای نمایندگی انجمن توسط کمیسیون برنامه و بودجه تدوين شود. اعضا همچنين بر تهیه بروشور معرفی انجمن به چهار زبان عربی فارسی انگلیسی و فرانسوی تاکيد کردند. کمیسیون امور دانشگاهی و امور بین الملل انجمن نيز مسئول تدوین و ترجمه بروشورها شد.
 در ادامه جلسه،  هیات مدیره با تاکيد بر جذب داوطلبانی که  برای کمیسیون های انجمن اعلام همکاري کرده اند مقرر نمود که این افراد به کمیسیون های مربوطه جهت مصاحبه و جذب معرفي شوند.
 در اين جلسه هیات مدیره انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران با هدف پاسخگويي به استعلامات حقوقی در حوزه مسائل تخصصی آیین دادرسی مدنی و داوری با تشکيل کميسيوني در اين باره موافت کرد و مقرر شد آقای دکتر زاهد پاشا طرح پیشنهادی آن را برای جلسه بعدی هیات مدیره آماده کنند.
همچنین در اين جلسه گزارشي از طرف دکتر محمدی رییس کمیسیون برنامه و بودجه انجمن درباره راهکارهای جذب منابع مالی به هیات مدیره ارائه شد.
کمیته خبر
روابط عمومی انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران
 
تاکيد انجمن علمی آیین دادرسی مدنی ایران بر تدوين آیین نامه جامع نحوه اعطای نمایندگی در استان ها
اولین نفری باشید که راجع به این خبر نظر میدهید.
برای نظر دهی در صورتی که عضو سایت هستید از بخش ورود با سیستم وارد شوید و در غیر اینصورت از بخش ثبت نام نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
لطفا منتظر بمانید ...